درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6954صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 آبان 1392 - 12:04
روابط عمومی از جامعه اطلاع‌گیری و آن را به مسوولان منتقل کند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکردها، دیدگاه‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های جدید دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف، بویژه فرهنگی، تأکید کرد: روابط عمومی باید با ایجاد بسترهای لازم و اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع، زمینه‌های لازم را برای آشنایی افکار عمومی با این برنامه‌ها مهیا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی جنتی در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکیل این شورا را ابتکاری خوب و مبارک دانست و گفت: وضعیت روابط عمومی وزارت ارشاد، متفاوت با سایر دستگاه‌های اجرایی است. عملکرد این روابط عمومی باید با خط دهی، هماهنگی‌های لازم و سیاستگذاری‌های دقیق، الگویی مناسب برای سایر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور باشد.

او ادامه داد: باید به سمتی پیش برویم که سایر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور، از نگاه هدایتی اعضای این شورا بهره‌برداری کنند.

وی به گستردگی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف وزارت ارشاد اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه با طیف‌ها، دیدگاه‌ها و مخاطبان فراوانی مواجه است که هر کدام در حوزه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند و باید به تمام آن‌ها توجه کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اهمیت موضوع فرهنگ عمومی در جامعه اشاره و بر نهادینه کردن و بسترسازی لازم برای ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی از طریق رسانه‌ها تأکید کرد.

جنتی همچنین به جایگاه و اهمیت فرهنگ و هنر ایرانی در جهان اشاره و اظهار کرد: باید با تصویرسازی در راستای معرفی و تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی و هنر ایرانی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بحث انتقال اطلاعات جامع و دقیق را مهم دانست و گفت: روابط عمومی باید با اطلاع‌گیری از سطوح مختلف جامعه و انتقال آن به مسوولان وزارت ارشاد اقدام کند.

جنتی یادآوری کرد: دولت یازدهم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌ی فرهنگ و هنر برنامه‌های جامعی دارند که برای تحقق آن‌ها، همه باید تلاش کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقتصاد فرهنگ و هنر به‌عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود یاد کرد و افزود: تجاری‌سازی آثار فرهنگی هنری و ایجاد بسترسازی مناسب برای عرضه و فروش آثار هنرمندان ایرانی با هدف رونق اقتصاد این عرصه و بوی‍ژه کمک به وضع اقتصادی هنرمندان از جمله اولویت‌هایی است که باید دنبال شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور، بحث دیپلماسی فرهنگی را مهم دانست و گفت: با استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگی، بوی‍ژه هفته‌های فرهنگی، هفته‌های فیلم، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف در خارج از کشور، باید در راستای معرفی و تبیین دیپلماسی فرهنگی ایران تلاش کرد.

وی از اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست که چنین نشستی هر چند وقت یک‌بار برگزار شود تا ضمن تعیین سیاست‌های کلی، آن‌ها را به دولت منتقل کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، برنامه‌های جامعی دارد و برای تحقق آن‌ها همه باید تلاش کنند.

در ادامه‌ی این نشست، هر یک اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته پیش، در احکام جداگانه‌ای «یونس شکرخواه»، «حسینعلی افخمی»، «سیدجعفر جوادی»، «میرزابابا مطهری‌نژاد»، «مسعود کوثری»، «علی کاظمی دینان»، «محمد سلطانی‌فر»، «بابک دربیکی»، «محمدرضا دربیکی نامقی» و «رحیمی خستو» را به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد منصوب کرد.

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد